Status Cereri Portal

Lista cererilor înregistrate la FGA prin Portal One

ID Numar cerere Data cerere Numar dosar Status
1 148219 21/06/2022 608745 A?teapt? evaluare
2 162466 06/07/2022 603820 Respins?
3 163160 06/07/2022 602545 Pl?tit?
4 162459 06/07/2022 603831 Respins?
5 163172 06/07/2022 602672 Pl?tit?
6 163295 06/07/2022 604334 Pl?tit?
7 163162 06/07/2022 602578 Pl?tit?
8 163291 06/07/2022 604296 Pl?tit?
9 164544 07/07/2022 600003 A?teapt? evaluare
10 163927 07/07/2022 312022 A?teapt? evaluare


Fondul adoptă măsurile necesare, astfel încât soluționarea cererilor de plată să se facă în ordinea înregistrării acestora, asigurând și transparența acestui demers, prin publicarea listelor cererilor de plată înregistrate la Fond, pe site-ul propriu.

Înregistrarea cererilor de plată pe portalul FGA se face în mod automat, petenții primind un număr de înregistrare. Fiecare utilizator își poate verifica, după numărul de înregistrare, stadiul de soluționare al cererii de plată.

Stadiul soluționării cererilor de plată poate fi consultat online, pe site-ul FGA: https://www.fgaromania.ro/status-cereri-nou  / direct în https://portal.fgaromania.ro, în cazul cererilor înregistrate în noua aplicație a FGA.

În măsura în care există o sesizare/nemulțumire cu privire la nerespectarea ordinii de instrumentare a cererilor de plată raportat la data înregistrării acestora, vă rugăm să ne sesizați pe https://portal.fgaromania.ro  , Secțiunea petiții.

Etapele soluționării cererilor de plată sunt:

  • Cerere în așteptare(perioadă pre-analiză cuprinsă între data înregistrării cererii și evaluare);
  • Evaluare/atașare cerere de plată la dosar;
  • Analiză;
  • Înaintat spre aprobare Comisiei Speciale;
  • Aprobat/Respins în Comisia Specială;
  • Plată;
  • Transmitere Decizie Motivată în cazul cererilor de plată aprobate partial/respinse.

*Disclaimer

În cadrul procesului de soluționare al cererilor de plată poate fi necesară transmiterea de solicitări pentru rezolvarea unor situații precum:

  • Dosare nepredate de către asigurător pentru care trebuie făcute solicitări de predare
  • Lipsa documentelor la dosar/întârziere în furnizarea documentelor solicitate în completarea dosarului, din partea petentului/reprezentantului acestuia
  • Lipsa confirmării polițelor de asigurare sau a denunțării acestora, de la asigurător/lichidatorul judiciar desemnat in cauza avand ca obiect falimentul asiguratorului
  • Corespondența cu instituțiile abilitate (ex.: Poliție , Parchet , Instanțe de Judecată , Institutul național de Expertize Criminalistice) – în special în cazul cererilor formulate pentru vătămări   corporale/decese ori în cazul cererilor de plată care necesită documente suplimentare privind împrejurările, condițiile și modul de producere a accidentelor/stabilirea vinovăției.

Fondul de Garantare a Asiguraților

s-a constituit ca persoană juridică de drept public conform Legii nr. 213/2015 privind Fondul de Garantare a Asiguraților

București, Romania