Status Cereri Portal

Lista cererilor înregistrate la FGA prin Portal One

ID Numar cerere Data cerere Numar dosar Status
1 1000647 26/07/2023 0 Cerere in asteptare
2 1000648 26/07/2023 0 Cerere in asteptare
3 1000649 26/07/2023 0 Cerere in asteptare
4 1000650 26/07/2023 0 Cerere in asteptare
5 1000651 26/07/2023 0 Cerere in asteptare
6 1000652 26/07/2023 0 Cerere in asteptare
7 1000653 26/07/2023 0 Cerere in asteptare
8 1000654 26/07/2023 0 Cerere in asteptare
9 1000655 26/07/2023 0 Cerere in asteptare
10 1000656 26/07/2023 0 Cerere in asteptare


Fondul adoptă măsurile necesare, astfel încât soluționarea cererilor de plată să se facă în ordinea înregistrării acestora, asigurând și transparența acestui demers, prin publicarea listelor cererilor de plată înregistrate la Fond, pe site-ul propriu.

Înregistrarea cererilor de plată pe portalul FGA se face în mod automat, petenții primind un număr de înregistrare. Fiecare utilizator își poate verifica, după numărul de înregistrare, stadiul de soluționare al cererii de plată.

Stadiul soluționării cererilor de plată poate fi consultat online, pe site-ul FGA: https://www.fgaromania.ro/status-cereri-nou  / direct în https://portal.fgaromania.ro, în cazul cererilor înregistrate în noua aplicație a FGA.

În măsura în care există o sesizare/nemulțumire cu privire la nerespectarea ordinii de instrumentare a cererilor de plată raportat la data înregistrării acestora, vă rugăm să ne sesizați pe https://portal.fgaromania.ro  , Secțiunea petiții.

Etapele soluționării cererilor de plată sunt:

  • Cerere în așteptare(perioadă pre-analiză cuprinsă între data înregistrării cererii și evaluare);
  • Evaluare/atașare cerere de plată la dosar;
  • Analiză;
  • Înaintat spre aprobare Comisiei Speciale;
  • Aprobat/Respins în Comisia Specială;
  • Plată;
  • Transmitere Decizie Motivată în cazul cererilor de plată aprobate partial/respinse.

*Disclaimer

În cadrul procesului de soluționare al cererilor de plată poate fi necesară transmiterea de solicitări pentru rezolvarea unor situații precum:

  • Dosare nepredate de către asigurător pentru care trebuie făcute solicitări de predare
  • Lipsa documentelor la dosar/întârziere în furnizarea documentelor solicitate în completarea dosarului, din partea petentului/reprezentantului acestuia
  • Lipsa confirmării polițelor de asigurare sau a denunțării acestora, de la asigurător/lichidatorul judiciar desemnat in cauza avand ca obiect falimentul asiguratorului
  • Corespondența cu instituțiile abilitate (ex.: Poliție , Parchet , Instanțe de Judecată , Institutul național de Expertize Criminalistice) – în special în cazul cererilor formulate pentru vătămări   corporale/decese ori în cazul cererilor de plată care necesită documente suplimentare privind împrejurările, condițiile și modul de producere a accidentelor/stabilirea vinovăției.

Fondul de Garantare a Asiguraților

s-a constituit ca persoană juridică de drept public conform Legii nr. 213/2015 privind Fondul de Garantare a Asiguraților

București, Romania