ANUNȚ DE RECRUTARE PRIN CONCURS
PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT DE ADMINISTRATOR BAZE DE DATE
(contract de muncă pe durată determinată, cu perioadă de probă conform legislației muncii)
TERMEN LIMITĂ pentru înscriere: 21.05.2025(inclusiv)
DENUMIREA POSTULUI: ADMINISTRATOR BAZE DE DATE
Candidații pentru aceste posturi dovedesc experiența solicitată și vor prezenta următoarele aptitudini:
- analizează eficient problemele, identifică instrumente sau resurse pentru rezolvarea lor;
- stabilesc priorități și planifică sarcinile pe care le desfășoară, sunt preocupați de îmbunătățirea constantă a performanței proprii, concentrându-se pe eficiență și eficacitate în atingerea rezultatelor;
- își prioritizează munca și se asigură de finalizarea la timp a sarcinilor de serviciu;
- capacitate de înțelegere și reacție rapidă;
- spirit de inițiativă;
- încurajează activ o atitudine colaborativă și de cooperare;
- se adaptează ușor, au o abordare pozitivă, contribuie și dezvoltă alternative
PRINCIPALELE ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI ALE POSTULUI:
- Utilizarea instrumentelor de monitorizare pentru a evalua starea sistemelor de baze de date.
- Dezvoltarea de algoritmi și modele statistice de tip Machine Learning în vederea îmbunătățirii proceselor și optimizarea fluxurilor de business.
- Analiza interogărilor și procedurilor stocate pentru a maximiza eficiența și viteza răspunsurilor.
- Implementarea de strategii pentru indexarea datelor și gestionarea spațiului de stocare.
- Configurarea și gestionarea permisiunilor utilizatorilor.
- Implementarea măsurilor de prevenire a accesului neautorizat și a breșelor de securitate.
- Oferirea de suport tech echipelor interne în utilizarea eficientă a bazelor de date.
- Colaborarea cu echipele de dezvoltare pentru a crea soluții de stocare a datelor care să satisfacă cerințele aplicațiilor.
- Colaborarea cu echipele de dezvoltare pentru a planifica arhitectura bazelor de date care susțin aplicațiile și soluțiile noi.
- Contribuirea la evaluarea impactului modificărilor de sistem asupra bazelor de date existente.
- Utilizarea instrumentelor de raportare pentru a analiza datele și a produce statistici relevante pentru management.
- Participarea la întâlniri de analiză a performanțelor bazelor de date și formularea de sugestii pentru îmbunătățiri.
- Evaluarea constantă a practicilor curente și implementarea de noi procese pentru a îmbunătăți eficiența și eficacitatea gestionării bazelor de date.
CERINȚE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
Condiții generale de eligibilitate :
- Cetățenia română sau cetățenia altor state membre ale UE sau aparținând Spațiului Economic European, domiciliul sau rezidența în România și capacitate deplină de exercițiu;
- Pregătirea de specialitate: studii superioare, cu diplomă de licență în electronică,informatică, tehnologia informației sau domenii relevante;
- Pregătire complementară
- Cunoștințe de machine Learning (ML) dezvoltarea de algoritmi și modele statistice – nivel avansat
- Cunoștințe de limbaj de programare Python – nivel mediu
- Cunoștințe baze de date Mysql, Postgresql – nivel junior
- Vechimea în muncă, nivel junior minim 1 an în domeniul IT/Comunicații digitale
- Limbi străine: Engleză sau o altă limbă de circulație internațională, alta decât limba română – nivelul de cunoaștere: „citit”, „scris”, „vorbit”, cunoștințe nivel mediu
- Abilități, calităţi şi aptitudini personale necesare derivate din specificitatea postului:
- Aptitudini excelente de analiză și rezolvare a problemelor.
- Capacitatea de a lucra cu volume mari de date și de a extrage insight-uri utile din acestea.
- Abilități interumane puternice, capacitatea de a colabora eficient cu diverse echipe.
- Abilitatea de a explica concepte tehnice utilizatorilor non-tehnici.
- Înțelegerea principiilor de securitate a informațiilor și a măsurilor de protecție a datelor.
- Experiență în gestionarea accesului și permisiunilor utilizatorilor.
- Capacitatea de a se adapta la tehnologii și proceduri în continuă schimbare.
- Condiții specifice:
POST | CONDIȚII SPECIFICE |
Administrator baze de date | Studii: studii superioare, cu diplomă de licență în electronică,informatică, tehnologia informației sau domenii relevante;
Experiență: Ø Vechimea în muncă, nivel junior minim 1 an în domeniul IT/Comunicații digitale Ø Cunoștințe de machine Learning (ML) dezvoltarea de algoritmi și modele statistice – nivel avansat Ø Cunoștințe de limbaj de programare Python – nivel mediu Ø Cunoștințe baze de date Mysql, Postgresql – nivel junior Ø Limbi străine: Engleză sau o altă limbă de circulație internațională, alta decât limba română – nivelul de cunoaștere: „citit”, „scris”, „vorbit”, cunoștințe nivel mediu |
CONȚINUTUL DOSARULUI DE CANDIDATURĂ:
- Formular candidatură semnat și datat – Anexa nr.2 la prezenta;
- CV semnat și datat;
- Scrisoare de intenție, semnată și datată;
- Copii ale diplomelor solicitate și/sau atestate de echivalare a diplomelor obținute în străinătate, eliberate de Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educației Naționale;
Dosarul de candidatură al candidaților trebuie transmis către FGA pe adresa de e-mail resurseumane@fgaromania.ro în termenul stabilit în Calendarul de concurs.
REGULI DE TRANSMITERE A DOSARELOR DE CANDIDATURĂ:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 16 mb;
- vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicații sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer de fișiere în care se anunță link-urile de descărcare a fișierelor);
- nu se vor transmite atașamente cu extensiile: .exe; .com sau .ink;
- nu se vor transmite atașamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
- documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate;
- subiectul mesajului trebuie să conțină denumirea postului menționat în titlul anunțului.
Toate documentele vor fi scanate individual, salvate în format .pdf și atașate în același e-mail.
ASPECTE GENERALE PRIVIND PROCESUL DE DERULARE A CONCURSULUI:
Dosarele de candidatură incomplete, care nu se conformează regulilor de transmitere a documentelor sau care au fost transmise după data limită de depunere a candidaturii, vor fi declarate invalide.
În cazul în care la concursul organizat, se prezintă un singur candidat, ocuparea postului se face prin examen.
Candidaţii participanti vor fi anunțati prin e-mail, de către un reprezentat din cadrul Serviciul Resurse Umane, de etapele din cadrul concursului, precum și de rezultatele obținute după fiecare etapă din procesul de recrutare.
Contestațiile pot fi depuse de candidații nemulțumiți de rezultatele proprii la proba de interviu Socio-profesional. Fiecare candidat are dreptul de a contesta doar propriile rezultate.
Eventualele contestații privind rezultatul obținut la interviul Socio-Profesional se depun în maximum o zi lucrătoare de la primirea de către candidat a rezultatului probei și se soluționează de către Comisia de soluționare a contestațiilor și sesizărilor.
Candidații nemulțumiți de rezultatul Etapei de eligibilitate, de modul de organizare a concursului sau care consideră că procesul de recrutare afectează în mod direct egalitatea de șanse, de tratament și libertatea de exprimare a acestora, pot depune sesizări la Serviciul Resurse Umane.
Depunerea sesizărilor nu afectează derularea probelor de concurs.
Serviciul Resurse Umane va transmite candidaților contestatari soluția Comisiei de soluționare a contestațiilor și sesizărilor, în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea/înregistrarea la FGA a contestației/sesizării.
BIBLIOGRAFIE (poate fi consultată pe site-ul FGA)
- Legea 213/2015 privind Fondul de Garantare a Asiguraților, cu completările și modificările ulterioare;
- Norma ASF nr. 4/2018 privind gestionarea riscurilor operaţionale generate de sistemele informatice utilizate de entităţile autorizate/avizate/înregistrate, reglementate şi/sau supravegheate de către Autoritatea de Supraveghere Financiară, cu modificarile și completările ulterioare;
CALENDARUL ACTIVITĂȚILOR DE CONCURS:
NR. CRT. | ACȚIUNE | PERIOADĂ DE DESFĂȘURARE | OBSERVAȚII | RESPONSABIL | |
1. | Depunere dosare de candidatură | 21.05.2025(inclusiv) | Se face doar electronic la adresa resurseumane@fgaromania.ro | Candidați | |
2. | Verificare eligibilitate | 22.05.2025 | Se face de către Comisia de verificare a eligibilității | Comisia de verificare a eligibilității | |
3. | Transmitere rezultat | 23.05.2025 | Se face de către secretariat Comisie | Secretar Comisie | |
3. | Interviu
Socio-Profesional |
26-27.05.2025 | Se desfășoară la sediul FGA de către Comisia de Interviu
Socio-Profesional |
Comisia de Interviu
Socio-Profesional |
|
4. | Transmitere rezultat | 28.05.2025 | Se face de către secretariat Comisie | Secretar Comisie | |
5. | Depunere contestații | 1 zi lucrătoare de la primirea de către candidat a rezultatului probei de interviu Socio-profesional | Se depun electronic la adresa resurseumane@fgaromania.ro | Candidați | |
6. | Depunere sesizări | Oricând pe perioada desfășurării concursului | Se depun electronic la adresa resurseumane@fgaromania.ro | Candidați | |
7. | Soluționare contestații și/sau sesizări | 3 zile lucrătoare de la primirea și înregistrarea la FGA a contestației/sesizării | Se face de către Comisia de soluționare a contestațiilor și sesizărilor | Comisia de soluționare a contestațiilor și sesizărilor |
În cazul în care calendarul activităților de concurs va suferi modificări ulterioare, acestea vor fi postate în timp util pe site-ul FGA.
Fiecărui candidat declarat eligibil pentru Interviul Socio-Profesional i se va transmite un mail cu data și ora la care va putea susține Interviul Socio-Profesional.
Informații suplimentare la telefon 021.201.11.60.