Anunț de recrutare privind ocuparea a 6(sase) posturi de specialiști evaluare daune și a 3(trei) posturi de inspectori de specialitate daune (perioada determinată)

  • Acasă
  • Comunicate
  • Arhiva Cariere
  • Anunț de recrutare privind ocuparea a 6(sase) posturi de specialiști evaluare daune și a 3(trei) posturi de inspectori de specialitate daune (perioada determinată)

Cerințele necesare ocupării postului de Specialist evaluare daune – 6 posturi:

  • studii superioare cu diplomă de licență;
  • vechime în muncă, minim 1 an;
  • abilități generale de operare pe computer (MS Office);
  • experiența în domeniul asigurărilor, constituie un avantaj;
  • desfășurarea activității la sediul din București.

Principalele atribuții ale postului:

  • alocarea cererilor de plată pe dosare;
  • deschide în sistemul informatic dosare de restituire primă;
  • efectueză demersurile necesare pentru soluționarea dosarelor de restituire;
  • asigură funcționarea eficientă a procesului de analiză și soluționare a cererilor de plată restituire primă;

Bibliografie:

  • Legea nr. 213/2015 privind Fondul de Garantare a Asiguraților;
  • Norma ASF nr.24/2019 privind Fondul de Garantare a Asiguraților;
  • Legea nr. 132/2017 privind asigurarea obligatorie de raspundere civilă auto;
  • Norma nr.20/2017 privind asigurările din România, cu modificări și completări ulterioare;

 

 Cerințele necesare ocupării posturilor de Inspectori de specialitate daune – 3 posturi:

  • studii superioare cu diplomă de licență;
  • abilități generale de operare pe computer (MS Office);
  • vechime în muncă minim 1 an;
  • experiența în domeniul asigurărilor, constituie un avantaj;
  • cunoasterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • abilitati/competente: atenție sporită la detalii, capacitate de analiză și sinteză, abilități de
  • desfășurarea activității la sediul din București.

Principalele atribuții ale postului:

  • evaluează și avizează din punct de vedere tehnic dosarele de daună pentru care s-au depus cereri de plată;
  • acordă asistență creditorilor de asigurări atât la depunerea cererilor de plată cât și pe parcursul instrumentării dosarului de daună;
  • asigură funcționarea eficientă a procesului de analiză și soluționare a cererilor de plată;
  • verifică conformitatea documentelor solicitate

Bibliografie:

  • Legea nr. 213/2015 privind Fondul de Garantare a Asiguraților;
  • Norma ASF nr.24/2019 privind Fondul de Garantare a Asiguraților;
  • Legea nr. 132/2017 privind asigurarea obligatorie de raspundere civilă auto;
  • Norma nr.20/2017 privind asigurările din România, cu modificări și completări ulterioare;

 

Potențialii candidați sunt rugați să transmită pe adresa de mail resurseumane@fgaromania.ro, urmatoarele documente, cu menționarea  postului vizat:

  • CV-ul model Europass în limba română;
  • Scrisoare de recomandare;
  • Scrisoare de intenție.

Termenul limită pentru transmiterea documentelor este 07.04.2024(inclusiv).

Candidații declarați eligibili în urma selecției CV-urilor, vor fi invitați la Interviu, în perioada 11-17.04.2024

Fondul de Garantare a Asiguraților

s-a constituit ca persoană juridică de drept public conform Legii nr. 213/2015 privind Fondul de Garantare a Asiguraților

București, Romania